tisdag 15 oktober 2013

Vilken respons!

När vi drog i gång det här påhittet med en "Sy tillsammans" tänkte vi att det vore kul om några stycken ville hänga på! Då kunde vi inte drömma om att intresset skulle bli så stort. Just nu är det 50 anmälda! Vilka som är med och syr ser du i högerspalten under deltagare.

Åh vad detta är skoj!

Ni som ännu inte har klickat er in på flickr-gruppen, gör det!  Där kan vi diskutera, ställa frågor och ge varandra tips och idéer. Och vem vet, det kanske kan hända något skoj där framöver. För den som funderar kan jag tala om att bilderna vi lägger ut där är offentliga, men det vi skriver är endast tillgängligt för medlemmarna i gruppen.

Glöm inte heller att länka era sydda block i oktober-inlägget.

Det är inte för sent att anmäla sig om man inte har gjort det än. Och man syr blocken i sin egen takt och mängd. Alla har ju inte behov av en dubbelsängsquilt, vill man sy babytäcken går det precis lika bra!
Kram
Ullis



1 kommentar:

  1. Så fort jag får min bok (tog ett tag innan jag bestämde mig för att vara med), börjar jag att sy. Ska bli så spännande!!!!! Kul att så många är med :)
    Kram Gun A.

    SvaraRadera